2010. november 8., hétfő

Göngyölt hús



Néha mellényúl az ember lánya. Vettem valamikor mini fasírtgolyókat, jó lesz ez még valamire jelszóval. Nem vagyok a készételek híve, de van azért finom is közöttük, na ez a fasírtgolyó nem volt az. Kidobni sajnáltam, aztán ma a hentespultnál dőlt el a sorsuk, mikor nem kaptam csirkemájat. Néhány szelet karajt kiklopfoltam, ekkor kellett volna a csirkemáj, amit ugye nem kaptam. Kivettem a fagyasztóból szegény mostoha sorsú golyóbisokat és a mikróban felolvasztottam őket. Míg olvadtak hagymát fonnyasztottam, petrezselymet szórtam mellé az olajba, két zsemlét beáztattam, összekevertem mindezt még fokhagymával és borssal, a végén belepasszíroztam villával a felolvadt fasírtgolyókat és belegöngyöltem a karajszeletekbe. Köntösnek még baconszalonnát is adtam rá. Kb félórát sütöttem úgy, hogy egy másik tepsit borítottam rá, aztán még félórát fedő nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése